Víte, že naprogramovat lze téměř jakoukoliv činnost, kterou na svém počítači pravidelně opakujete?
Služby
Optimalizujte čas a práci ve firmě
Umíme software, který ušetří váš čas a vaše náklady ...
Počítače a software nás dnes obklopují na každém kroku. Pomáhají nám efektivně řešit nepřeberné množství pracovních úkonů, které by jinak vyžadovaly obrovské úsilí a spoustu vynaložené práce.
Chcete ušetřit? Začněte optimalizací pracovních procesů ve vaší firmě!
Přesto se však, zejména v menších firmách, i dnes vynakládá poměrně velké množství práce a s tím souvisejících provozních nákladů na činnosti, které jsou vykonávány ručně. Mnoho takových úkonů se navíc pravidelně opakuje a nutí tak člověku rutinní a nezáživnou práci.
Je však důležité si uvědomit, že většině případů není takovýto způsob práce vůbec nutný. Pravidelně se opakující úkony mohou být totiž poměrně snadno naprogramovány a počítače by potom tutu práci odváděly daleko efektivněji, rychleji a s obrovskou úsporou času a peněz.
O čem je řeč?
Jaké jsou vlastně ty výše zmíněné činnosti? Je jich celá řada. Podívejte se na vzorový případ firmy, která nutně potřebuje naši optimalizaci:
Firma se zabývá prodejem produktů a služeb na internetu, má i kamenný obchod. Objednávky přicházejí e-mailem a telefonicky. Zaměstnankyně firmy musí tyto objednávky procházet, přiřazovat k nim konkrétní zboží a připravovat na expedici. Vytištěné objednávky zakládá do šanonů společně s fakturami a dodacími listy. Někdo musí kontrolovat stav zboží ve skladu. Pokud nějaké zboží dochází, je nutné okamžitě oslovit dodavatele. Každou objednávku někdo zanáší do účetnictví firmy a ručně kontroluje došlé platby. Do toho je třeba zvedat telefony, vyřizovat reklamace, vydávat objednané zboží v kamenné prodejně ... To je spousta práce pro spoustu lidí.
A co to zkusit takhle:
Firma se na nás obrátila a my jsme vypracovali předběžnou analýzu. Připravili jsme řešení na míru klienta a toto řešení jsme realizovali. Objednávky z internetu jdou rovnou do softwareové evidence skladových zásob a do účetnictví firmy. Systém sám ověří, že je zboží skladem, zákazníkovi automaticky odpoví, kdy zboží dostane, z účetnictví sama vyjede faktura a dodací list. Pokud zákazník platí převodem na účet, systém sám ověří platbu a upozorní na nutnost expedice po zaplacení. Pokud objednané zboží není skladem, systém se sám spojí se systémem dodavatele a ověří dostupnost a případně objedná další zboží na sklad. Na zvedání telefonů, výdej zboží a průběžnou kontrolu je potřeba daleko méně rukou ...
A to je ono. Je samozřejmé, že není možné napasovat tento případ na každou firmu. Proto je náš přístup vždy individuální a každé řešení připravujeme přímo na míru zákazníka. Rádi také pracujeme s již běžícími systémy a věnujeme se jejich integraci, aby zautomatizovaly co nejvíce úkonů a opět šetřili čas i peníze.
Nebojte se zeptat!
Pokud si i vy myslíte, že v dnešní době je potřeba šetřit, a že i vy máte v optimalizaci procesů ve vaší firmě rezervy, obraťte se na nás,buď klasicky, nebo na našem firemním FaceBooku.
Úvodní předběžná analýza je vždy zdarma!
Jsme tu pro vás.
Váš MINDsystem